Saturday, September 8, 2012

..टाकन टुकन छोटो कविताहरु .....


"धेरै छन बाँकी सिख्न मित्र"
यहाँ मान्छे मान्छेमा सोच फरक पर्छ...
बिचरा जिउनको लागि नाटक धेरै गर्छ....
आफ्नो स्वार्थ को लागि उ हरेक बाटो टेदो देख्छ...
शायद यहाँ ढोङ् स्वार्थ नै मात्र तिमी ले देख्योउ..
शायद जिबन मा तिमी ले येतीनै मात्र सीख्योउ...
यहाँ धेरै छन बाँकी सिख्न मित्र....
बन्धु कहाँ decide गरी हालेको अझै छ बाँकी धेरै जीवन भित्र....
March 30, 2009 


"मनका इच्छा"
मनका इच्छा सबै पूरा हुँदैन
कहिले कही भोले कृपाले नि छुदैन
मन का पिडा नयन जल ले नि धुदैन
कष्टको समय मा काल ले नि हेर्दैन
तैपनी भाइ मन दुखाउनु पर्दैन
सदै दिन एउटै एउटै हुँदैन
खुशी र आनन्द ले भर्नेछ
तैपनी म भन्छु भाइ
मन का इच्छा सारा पूरा हुँदैन....March 15, 2009


"सक्दिन म"
माया मा मान्छे डुब्न खोज्छन उत्रिन होइन
आँसु कती छछल्कियो तर पनि यो मन ले मानेन
माया मा म पर्दिन भन्दा पनि एसै मा फेर्की रहन्छु
सक्दिन म भूल्न तिमी लाई कहिले बास एती कहन्छु...
मलाई माया एती देउ सम्हाल्न जो म सदा सकूं
माया मा पुरिदेउ मलाई मरेपछी पनि एसै मा रमी  रहूँ...


"पैसा"
यहाँ पैसा को कदर हुन्छ माया को हैन...
यहाँ हुने लाई सब छ नहुने लाई छैन...
डूबिन्छ रे यहाँ अरु को सोच्दा ....
नजनिदो दुख्छ कुराले घोच्दा....
आघी बढीन्छ रे selfcentered हुन रोज्दा....
तैपनी हामी समाज कै सोंच्छौं
अरु कै माप्डण्द अनी बन्दन लाई रोज्छौं...
अब त परिवर्तन गर्नु छ आँफैलाई
म आजै देखी भन्छु पुरानो शैली bye bye.....


"तिम्रो माया"
तिम्रो माया मलाई साधेको भोगटे भयो.....
हेर्दा मुख मा पानी आउने
खाँदा गला मा टोन्सिल बद्ने डर भयो.....


"नाप्नै सकिन "
सम्झिदा मात्र पनि ती दिनहरु मन तरगिंत हुन्छ
टोलाउदै बस्दा यादमा आंसुले गाला चुम्छ
खै माया कती छ भनुँ नाप्नै सकिन
मनको कुरा मनमै दब्यो मुखमा ओर्लेन
खै माया कती छ भनुँ नाप्नै सकिन ।।
-आ'बिष'
March 26, 2009

 "च्यापिएको माया "
समयको ताप र परिस्थितिको सनासोबाट च्यापिएको माया ,
प्रितको राप अनि बिश्वासको ओज मा दरिलो भयो तिम्रो र मेरो
आँशुको बलेसी र समाजको चुलेसीमा रेटिएको प्रेम ,
आस्थाको कसी र रगतको मसि मा कुँदिएको साईनो भयो तिम्रो र मेरो
1-10-2013

No comments: